Cinta UNIVERSAL

Rabu, 24 Oktober 2007

Doa Untuk KEKASIH

YA ALLAH ¦..Seandainya telah Engkau catatkan dia milikku ¦tercipta buatku ¦satukanlah hatinya dgn hatiku ¦titipkanlah kebahagiaan antara kami agar kemesraan itu abadi ya Allahâ ¦ya Tuhan kuYang Maha Mengasihi..Seiringkan lah kami melayari hidup ini Ketepian yang sejahtera dan abadi Tetapi ya Allahâ ¦Seandainya telah Engkau takdirkan Dia bukan milikku..Bawalah ia jauh dari pandanganku ¦Luputkanlah dia dari ingatanku Dan peliharalah aku dari kekecewaanâ¦
Serta ya Allah ya Tuhan ku ¦Yang Maha Mengerti

Berikanlah aku kekuatan Melontarkan bayangannya Jauh ke dada langit
Hilang bersama senja nan merah..Agar ku bisa bahagia tanpa bersama dgnnya …Dan ya Allah yang tercinta Gantikanlah yang telah hilang
Tumbuhkan lah kembali yang telah patah Walaupun tidak sama dgn diri nya 

¦Ya Allah ya Tuhan ku..Pasrahkanlah aku dengan takdirMu ¦ Sesungguhnya apa yg telah Kau takdirkan..Adalah yang terbaik buat diriku Kerana Engkau Maha Mengetahui Segala yg terbaik buat hamba MU ini
Ya Allah¦cukuplah Engkau sahaja yg menjadi pemeliharaanku Didunia dan akhirat Dengarkanlah rintihan dari hambaMu yg daif ini Jangan Engkau biarkan aku sendirian Didunia ini mahupun diakhirat Jangan menjuruskan aku kearah kemaksiatan dan kemungkaran Maka kurniakanlah aku pasangan yg beriman Supaya aku dan dia sama2 dapat membina kesejahteraan hidup Ke jalan yg Engkau redhai Dan kurniakan lah kepadaku keturunan yg soleh ¦.AMIN YA RABBAL  AMIN

2 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama